naar Alderande Shop & Bar  
Home Nieuws Polyvalente medewerker

POLYVALENTE MEDEWERKER CLIENTDOSSIERS en ALGEMENE ADMINISTRATIE

Contract onbepaalde duur

Alderande ondersteunt in Lokeren volwassenen met een beperking, zowel residentieel als ambulant, op diverse domeinen van het leven: wonen, werken en vrije tijd. Tevens bouwde Alderande een arbeidszorgproject uit met een lunchbar, tweedehandskledingzaak en soepkar. We zijn vandaag met een team van 40 medewerkers en vele vrijwilligers om 100 cliënten te begeleiden. Als administratief medewerker voor cliënt- en algemene administratie vervolledig je ons ondersteunend team in Daknam. Je bent een spilfiguur in onze organisatie en werkt nauw samen met de collega’s van alle diensten en met de directie. Je wordt aangestuurd door onze verantwoordelijke financiën, faciliteiten en administratie.

Wij vertrouwen je graag volgende taken toe met betrekking tot cliëntadministratie:

  • Je beheert het volledige administratieve en digitale dossier van onze cliënten
  • Je verzamelt en vervolledigt cliëntgegevens bij de opstart, volgt op en vult deze aan gedurende de hele begeleidingsperiode
  • Je verdiept je in de toepasselijke regelgeving Je verzorgt de interne en externe registraties van cliëntgegevens in alle betreffende tools (o.m. GIR VAPH, ZOL, register aanwezigheden, …)
  • Je ondersteunt onze begeleiders bij de administratieve taken t.b.v. hun cliënten
  • Je archiveert en houdt gegevens van ons cliëntenbestand up-to-date
  • Je bent een aanspreekpunt voor het netwerk van onze cliënten
  • Je houdt contact en gaat in gesprek met externe (zorg)partners i.h.k.v. onze samenwerkingsverbanden

Daarnaast willen we jou ook meenemen in meer algemene administratieve en organisatorische opdrachten, zoals mailverkeer, agendabeheer, aankoopbeheer. Je werkt hierin samen je collega’s van administratie en boekhouding.

Iets voor jou? 

  • Je kan je werk zelfstandig plannen en organiseren. Je haalt voldoening uit de puntjes op de i zetten.
  • Je bent communicatief vlot en respectvol.
  • Je bent flexibel en bereid in te springen waar nodig.
  • Je hebt een warm hart voor mensen met een beperking.
  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt kennis over de sectorgebonden (VAPH) regelgeving en/of wil je hier graag in verdiepen.
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word, …).
  • Je bent bedreven in allerhande digitale tools en IT-toepassingen.

Wat bieden wij jou?

  • Een gevarieerde job in een warme werkomgeving met aandacht voor inspraak, overleg en teamwerking.
  • Een contract van onbepaalde duur van 30,5u (andere gewenste job time onderling af te stemmen).
  • Inspraak in je uurrooster met zorg voor evenwicht werk-privé.
  • Een verloning volgens de barema’s van PC 319.01 met alle sector gebonden voordelen (ADV, 13e maand, ..) en overname relevante anciënniteit. 
  • Vergoeding voor dienstverplaatsingen en woon-werkverkeer (auto, fiets en openbaar vervoer). 
  • Permanente vormingskansen en individuele coaching.

We verwelkomen je graag zo snel mogelijk!

Solliciteren

Overtuigd van deze fijne job? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar Veerle Van Hyfte ten laatste op 21 februari 2025. Via mail: Veerle.vanhyfte@alderande.be of op ons adres: Daknam-dorp 54, 9160 Lokeren. Telefonisch contact op: 09/348 02 46.

Na een selectie op basis van de brieven worden de weerhouden kandidaten uitgenodigd voor een éérste gesprek tussen 24/02 en 27/02. Neem zeker ook een kijkje op : www.alderande.be


© 2025 Alderande vzw - privacy policy - sitemap Quoted: Websites met méér